Gezocht: tien nieuwsgierige zorgaanbieders in het sociaal domein

Zicht op kwaliteit door te vergelijken

Vraagt u zich weleens af of u betere of juist mindere resultaten behaalt dan uw collega-zorgaanbieders? U bent niet de enige.

Binnen het Gemeenteportaal van InfinitCare kunt u deze vergelijking binnenkort maken. Honderden aanbieders gebruiken het portaal om uitkomstgegevens aan te leveren bij (regio’s van) gemeenten. De bereikte uitkomsten van deze aanbieders worden in het portaal getoond. Zo heeft u inzicht in uw zorgresultaten – wat uw eigen kwaliteitssysteem vaak niet biedt.

Een vergelijking van uitkomsten met collega-aanbieders is nu nog niet mogelijk. Maar daar gaat InfinitCare verandering in brengen. We beginnen klein, met een gemotiveerde groep van tien zorgaanbieders. Dus biedt u Wmo-diensten of jeugdhulp aan? Laat het ons weten! Bel ons op 030 2040219, mail ons via info@infinitcare.com of vul het contactformulier in.

Wat kunt u vergelijken?

Uw scores op indicatoren zoals cliënttevredenheid, zonder hulp verder, doelrealisatie en uitval kunnen vergeleken worden met een gemiddelde van vergelijkbare zorgaanbieders. Hierbij kunnen selecties worden gemaakt op cliënt- en trajectkenmerken.

Bepaal zelf met wie u zich wilt vergelijken

U kunt zelf een referentiegroep samenstellen, met bevriende zorgaanbieders bijvoorbeeld, een groep vrijgevestigden of uw eigen consortium van zorgaanbieders.

Vertrouwelijk

Andere zorgaanbieders krijgen geen inzicht in uw uitkomsten. Uw eigen resultaten worden verwerkt in het gemiddelde van uw referentiegroep.